16. august 2013

jeg vil gå virkelig langt... som i VIRKELIG langt

foto seeyoumoney.wordpress.com
for at få fingrene i den lille flaske her. Ligefrem vilig til at jagte land og rige rundt efter mit GULD når den er tom... nok kun piger der har det sådan!?

Det er desværre ikke alle steder man kan få sine små lækre fingre i dette selvbruner produkt fra Shisheido. Så når jeg ser de har det på hylderne, ja - så hamstre jeg!

Det er den selvbruner der virker bedst på mig. Tror snart jeg har prøvet alle mærker på markedet lige fra dyre til billige, tan i a can med og uden synlig farve i (og tro mig er er forskel på farve og payoff) Nogle har slet ikke givet farve og andre har bare være lige til og skylle af i morgenbadet. Altså ikke pengene værd. 

Så går du og ikke rigtig ved hvad du skal prøve af selvbrunere - kan du godt overveje den her pga value for money.

Shiseido er kendt for lækkerhed og det forkæler huden med fugt. Jeg er kritisk mht duft, konsistens og tørretider. Mit liv er for kort til at vente flere timer, før man kan lave noget - og her er denne lille mester ret hurtig til og tørre! Den er lidt sprittet og tørre derfor hurtigt ind uden og stinke forfærdeligt! Tumbs up.

Når man nu ikke vil i solariet, er dette et rigtigt godt alternativ. Farven er naturlig og ikke  ORANGE. Du kan selv booste farven op ved og gentage et par dage i træk, hvis du vil ha dyb farve. Holdes nemt vellige 1-2 gange om ugen.

Fordel:
  • gelen har ingen glitter-farve som smitter af på sengetøj/tøj
  • nem og fordele
  • tørre hurtigt ind
  • dufter kun til den er tørret ind på huden
Minus:
  •  alt for lidt i flasken

Tips til flot og lækker kulør: 

  1. Husk altid engangshandsker/selvbruner-handske når du påføre gelen!!!! (ellers ender du med farvede håndflader der lugter af brændt gris)
  2. Smør albuer, knoer og tørre knæ med lotion lidt inden, så de ikk' ender med at blive    MEGET brune, over night
  3. Skrub huden for døde hudceller dagen før, for ensartet farve
  4. Når du skal ha oversiden af hånden smurt ind, kom lidt på den ene håndryg og stryg den anden over så du har håndryggene mod hinanden. Fordel det ud, der hvor du naturligt vil blive brun... og du slipper for at få brune håndflader.

Nyttig info: 

HUSK vand stopper brunings-processen ASAP, så har du fået noget ind i hånden eller for meget andre steder som eks. under fodsålerne, så kan du fugte køkkenrulle med vand og duppe det område. Voila!

Farve: gennemsigtig
Konsistens: gele form der tørre ind, klistre ikke vildt kun ved mange gentagne lag
Pris: rimelig / Vejl. pris 240kr. for 150ml hos nogle matas
Duft: lidt mild sæbe / sprittet når den er våd


Stjernerate: 5
 *Stjernerate går fra 1 som det laveste og 5 som top karakter.